Toipa se eilinen tullessaan jotain kivaaki. Kuten epäilinki, ei meidän huusholliin lomautusta tullu. Kaheksan ne laittaa lomalle kahdeks kuukaudeks. Seuraava jänskä paikka on sit kesäkuun lopussa, kun kattovat mikä on tilanne ja miten edetään. Jos asiat on huonos jamas, voi tulla irtisanomisiaki. Mä osaan elää onnellisena tästä tuloksesta, mut mä tiedän, ettei toi armaani osaa ajatella samoin. Sen paine jatkuu sinne kesäkuuhun asti. Pitää yrittää omalta osaltaan helpottaa toisen stressiä.

Kävin mä eilen fysiossaki. Harmitti sanoo, etten ota seuraavaa käyntii valmiiks, kun pitää tää taloustilanne saada vakautettuu. Onneks ton fysion näkemys mun kunnosta oli postiivinen, mulla ei ole hätää. Mä voin soittaa millon vaan ja varata ajan, sillä on kopio mun lähetteestä, joten lekurissakaan ei tartte käydä vinkumassa moista erikseen. Laskun se kyl mulle mukaan lykkäs. Ei sika kallista varsinkaa laatuun nähden. Harmi vaan, että se pitää maksaa ensin enneko voi hakee sitä kelakorvausta, rahat on vähän finaalissa. No, lopputili ja lomarahat on kohta tilillä.

Mä olen yrittäny pysyä "irrallaan" tosta mitä eilen tapahtu. Musta tuntuu, että mun pitää yrittää nähdä tää episodi ton toisen ihmisen kantilta. Jos mä en siihen pysty, niin koittaa olla ainakin mahollisimman objektiivinen. Kai mun on vaan uskottava, että kaikella tapahtuvalla on tarkotuksensa, mitä järkee tässä muuten ois? Voisko tää olla jonkimoinen testi? Tää paskamainen tilanne testaa miten mä olen omaksunu tän uuden tavan ajatella asioita. Tässä tilanteessa mä voin mitata mun sitoutumista ja kehitystä.

Emmä usko. Nää on niitä juttuja jotka vaan odottaa tapahtumistaan, kun tyyppi yrittää murtaa vanhat kaavansa ja muuttaa elämänsä suuntaa. Näin on aina käyny ja tulee käymään koko maailman sivu. Ei ole mitenkään erikoislaatusta, että ympäristö kipuilee muutoksen edessä, kipuilenhan mäkin. Just tälläsen tapaukset saa ihmisen ko ihmisen vapisemaan uuden edessä, ois niin paljon helpompaa jatkaa vanhalla tutulla rutiinilla, taantua siihen mistä on lähteny. Mut ne rutiinit ei ole johtanu mihinkään. On vaan jatkettava, mulla on vaan yks elämä.