"Seksuaalinen toimintahäiriö, myös ejakulaatiohäiriöt, libidon heikkeneminen, erektiohäiriöt ja anorgasmia"

Jep. Noin sanoo lääkelaitos mun pääpillerin yleisistä sivuvaikutuksista. Mulla oli noi kaikki, no okei, ei ehkä ejakulaatio-ongelmaa ja kikkelin lerpahtamista. Mut ei mulla seisonu henkisesti ollenkaan, jos ei fyysisestikään.

Mun piti ihan selata mun teksteissä taaksepäin, ko mulla oli hämärä muistikuva, että kyllä mä halusin jokunen viikko sitten. Löyty se, 10.3. mua on panettanu todistetusti viimeksi. Sillon mä luulin, että saan mun seksuaalisuuteni takasin. Mä luulin, että mun kauan kadoksissa ollu haluni palaa ja saan nauttia parisuhteen kaikista osa-alueista niinko mulla ja mun elämänkumppanilla on oikeus. Mut ei. Mitä tapahtu?

Mä tajusin sen eilen illalla mitä tapahtu. Mähän puolitin mun lääkityksen. Mä olen vähitellen heränny taas elämään ja niin on tehny mun libidonikin. Näin kävi, 16.3. lääkäri tuplas mun lääkkeen. Kaikki se, mitä se pienenpi annos oli alkanu mun aivoissa saamaan aikaan, pyyhkiyty pois.

Se määrä mitä mä alunperin söin, teki mun aivojen toiminnasta siis enemmän normaalia. Ne välittäjäaineet mitkä ei enää kyenny hommiinsa sai apuja ja mä virkosin horroksesta. Mä huomasin saman tapahtuvan taas. Vaan viis päivää sitten puolitin annoksen ja mä koen taas normaalia halua.

Mulle seksi on tärkeetä. Mä olen ollu tosi onneton haluttomuuteni kanssa. Mun haluttomuus on alkanu toosi kauan sitten. Me ollaan mietitty siihen syitä joka suunnasta. Mä olen miettiny, olenko mä kyllästyny seksuaalisesti mun puolisooni ja intohimo on vaan kuollu pois. Pelottava ajatus. Mun puolisokin on pelänny samaa, enkä mä ole keksinyt muuta sanottavaa sille kuin, että mussa on jotain vikaa, älä etsi itsestäs vikoja. On raastavaa kokee rakkaansa itkevän sylissä, uskoen etten mä halua sitä enää.

Nyt tuntuu aivan järkyttävälle, että joutuisin oman huonon oloni takia todellakin nappailemaan tota lääkettä niin suuria määriä, että kaikki fyysinen kontakti kuolis suhteesta. Mä kiitän itteeni siitä rohkeudesta, että uskalsin uhmata lääkärin sanaa ja tein niinko mä itselle parhaaksi tunnen. Mä olen oikeessa tässä.