Tulikin äsken mieleen mitä mä eilen meinasin naureskella täällä ääneen, mut toi härdelli sit sotki ajatukset.

Siis mulla on välillä tapana viihdyttää itteeni lueskelemalla tuolla tilastoissa, minkälaisilla hakusanoilla ihmiset löytää mun jorinoihin. Ohan se samalla aika kiinnostavaa nähdä, mitä tyypit googlettaa. No eilen mä taas kurkkasin tonne ja hakusanalista vai mikä lie avautu. Siellä luki "saamaton laiska paska", voi hesus ko mä repesin. Jos mä en ihan väärin muista mä olen tainnu joskus kuvailla itteeni tuohon tapaan.

Utelias kun olen, googletin samalla lauseella ja en mä kyllä tekstejäni saanu noin vaan näkyviin..tarkentava haku sit tuotti tulosta. Toi kuuklaaminen kyllä anto sellasen yleiskuvan suomalaisesta mielenmaisemasta. Sananpartena "saamaton laiska paska" ja jutut joissa löytyy pari moista laatusanaa tai lisäkkeenä sana tyhmä, oli tosi suosittuja.

Kuvaako noi sanat sitä miten aika moni suomalainen kokee ittensä? Se itsetunnon heikkous ja suoritusyhteiskunnassa jalkoihin jäämisen tunne, leimaa tosi monen arkee. Mikä meidät saa dissaamaan itteemme?

Mut jotain tällästä mä eilen tuumailin. Aion kyllä edelleen ihan yhtä suurella mielenkiinnolla tutkailla mikä ihmiset tuo mun juttuihin. Sieltä voi löytyy välillä oikeita helmiä.