Vituttaa. Tajusin osaltaan mistä kiikastaa. Tää blogi on menettäny merkityksensä. Mä en ole enää irrallaan bittiavaruudessa, vaan mua vittu kyylätään. Yks marttyyri vahtaa jokaista mun postausta, että sais lisää vinguttavaa. Vaikka mä kuinka ajattelin, etten mä välitä lukeeko tätä paskaa kukaan, niin tuntuupa toi vaikuttavan. Kaikkein järkevintä ois ollu laittaa kommentoinnin esto koko roskaan. Sillon ei ois tullu sitä tietosuutta, että näitä juttuja lukee niinko oikeet ihmiset.

No oppia ikä kaikki. Nyt mä tiedän, että jos aion jotain kirjottaa, en kerro siitä kellekkään, ainakaan epäluotettavalle tyypille. Katsos ei ole eka kerta kun mun hengentuotteet "pilaantuu". Olen mä kerran joutunu laittamaan yhden blogin salasanan taakse kun niin käskettiin. Ei pysy asiat omana tietona, vaan lörpötellään kelle sattuu ja sitten ollaan kauhuissaan ko se ja se menee lukemaan sun blogia, se ei saa tietää sitä ja sitä juttua!! Poistin koko roskan, mitä järkee on kirjottaa jonkun kontrollissa? Vittu mä olen idiootti. Mut tässä sen näkee miten ihminen toistaa samoja virheitä uudestaan ja uudestaan. Ei se saatana opi.

Oiskin aika hilpeetä postata kaikille tutuilleen, varsinkin niille joita on kironnu täällä, linkki tähän kaatikseen. Aukeis vähän niittenkin maailmankuva. Tajuisvat mitä ympärillä tapahtuu. Kai mullakin ois oikeus avautua henkilökohtasesti, kuhan seisosin juttujeni takana. Jotkut on niin helvetin sokeita. Tosin ihan samalla tapaa mäkin olen sokee. Niin paljon tehny turhia asioita ja uskonu vääriin ihmisiin.

Vanha viidakon sananlasku sanoo, että ainut kehen voit luottaa olet sinä itse. Paskat. Mä olen aina sanonu, että mä en voi luottaa edes itteeni. Niin monta kertaa se on mut pettäny. Ja tarttuu se kyynisyyskin lopulta kun tarpeeks altistuu.