Outoo, eilen iltapäivällä alko nesteet liikkumaan. En omasta mielestä tehny tai syöny/juonu mitään sen kummallisempaa ko koko viikonloppuna. Ravasin vesassa het tunnin välein. Tänä aamuna vaikutus näkyki sitten puntarissa, reilu kilo/litra nestettä ulos. Jottain etes. 

Jännä kun mun kroppa kehittää noita juttuja. Noi turvotusjuttut oli yks syy epäilyyn kilppariongelmista. Mun eritystoiminta niinko jää jumiin, ja mä kerään joka ikisen tipan nestettä kroppaani jonka sisääni saan. Ja kaikki se mikä tulee ulos onki sit ko appelsiinituoremehuu. Pitäs varmaan juoda ylikykyjen joka päivä, ettei ois ainakaan veden vähyyttä noi jumit. Mun verenpainelääkityksessä on kyl nesteenpoisto mukana, mut sen nappulan annostus on sen verran matala, ettei se riitä estämään noita tappauksia. Pitäs kysästä lekurilta voisko jotain antisalttia tai jotain vetää tähän päälle.

Yks asia mikä mulle ainaki tuli selväks, on että neljä päivää kylkikyljes ton kultamussukan kans on ihan liian pitkä aika putkeen. Alko nimittäin kiristyy tunnelma ihan molemminpuolisesti. Mä haaveilin jo sunnuntaina tyhjästä hiljasesta talosta. Miten ihanaa on ku päivät soljuu rauhassa ja mun tapojen mukaan. Kaikki on niin ketun helpompaakin kun ei tartte ottaa ketään toista huomioon, eikä tartte ääneen selostaa aikomuksiaan. Onkohan mussa uusiosinkun ainesta? Pitäs varmaan ymmärtää viettää vapaa-aikaa välillä erilläänki. Tekis varmaan hyvää kaivata toista ihan aikuisten oikeesti.