Maanantaina tulee kaks viikkoa irtisanomisajan loppumisesta. Elikkä pitäs laitella lappuja liittoon, jos vaikka muutaman euron sieltä henkensä pitimiks sais. Tietty tässä on yks ongelma, mä en ole vieläkään saanu mun papereita duunista. Ne on tienny 1,5 kuukautta, että niiden pitää kirjottaa mulle palkkatodistus ja työtodistus. Toki työkkäriki mielellään työtodistuksen näkis.

No, tänään sit laittelin viestiä sinne toimistolle päin, että mä tarttisin mun paperit. "Pitää laittaa tulemaan..." jepjep, pistin oitis perään että, kiva kiitti. Mä en tiedä tajuuko ne pahvit siellä, että se on sarkasmia, mut vitunko väliä. Ne antaa mulle fudua, sit mun pitää anella mulle lain mukaan kuuluvat paperit sieltä erikseen. Ihme että toi koko lafka on enää pystyssä. Tosin kuulin juttua kyliltä, ettei se enää pitkään ois. En ihmettele.

Jos mä oisin vittumainen, usuttasin liiton sen paskaläjän kimppuun mun oikeuksien rikkomisesta. Lain mukaan mulle ois pitäny jo ajat sitten maksaa koko mun loppu palkka ja lomarahat..vielä uupuu puolen kuun palkka ja ne lomarahat. Mut miks vaivautua? Jos ne ei pysty maksamaan niin sit ne ei pysty, kai ne sieltä ajallaan tulee..ottakoon vaikka pikavippiä.

Ootellaan nyt sitten. Ei ne ihan maanantaiks kerkee, kun kakkospostissa laittavat kuitenkin. Sinkeetä tulee olemaan. Liitossa on tällä hetkellä 9 viikon viive hakemusten käsittelyssä. Son syksy pitkällä ennenko nään sentin jeesusta omalla tilillä.