Suunnitelmat muuttuu. Mä lähden Helsinkiin jo torstaina. Sattuuneesta syystä, joka ei kuulu tähän ja siks, että mä haluun pois täältä yhdeksi extrapäiväksi. Ei täällä kotona mitään kummaa ole tapahtunu, mä vaan tartten maisemanvaihtoa. Mä en pidä Helsingistä, mut mä pidän niistä ihmisistä siellä.

Mä varasin kampaajanki huomiseks. Käyn leikkuuttaa tän kuontalon ennen niitä testejä. Sopii mainiosti. Kampurilla käynti on yks rentouttavimpia juttuja maalimassa. Saan chillata hetken ennen koitosta. Mä olinki jo ihmetelly miks mua ärsyttää ihan suunnattomasti tää letti. Kaivelin sen mun ajanvarauskorttini esiin ja totesin käyneeni leikkuuttaa tätä viimeks puol vuotta sitten. Itseasiassa just ennen edellistä Helsingin reissua. Saapi taas kuosiin nää karvat.

Tuntuu rauhottavalle ajatellaki tuntien junamatkaa. Varaan mukaan jonku hyvän kirjan. Kerrankin maltan istua lukemassa. On pakko istua paikoillaan lukemassa. Torstaina ei liikkeellä ole varmaan vielä porukkaakaan, saan levittäytyy kahelle penkille. Paras ois, maksaaki niin ketusti.