Mä tein torstai aamuna päätöksen. Puolitin mun pillerini siihen alkuperäseen annokseen. Eron huomas jo samana päivänä. Mä en ollu läheskään niin väsyny, ko koko tän ajan jonka olen popsinu tupla-annosta. Mä sanoin viimeks lääkärissä, että mä olen ko nukkuneenrukous koko ajan. Mä kerroin se, että mulle tuli tarve nukkua päikkäreitä ja illalla tulee unikin oikeesti silmään ennenaikojaan. Lääkärin mielestä ton lääkkeen ei pitäs moista aiheuttaa vaan päinvastoin. Monet menettää yöunensa.

Hei, me ollaan yksilöitä me ihmiset, me masentuneetki. Jopa mä osaan vetää yks yhteen mun tuntemusten välillä. Puolikkaalla annoksella mä teen keittiörempan ja tuplalla torkun tilkkupeiton alla koko päivän, haloo. Lekurin mielestä mun pitäs jatkaa tuplalla, mut mä olen erimieltä. Okei, kun toi annos korotettiin, mä oli vähän eri jamassa sillon ja se oli varmasti tarpeen just siihen hetkeen. Mut nyt tilanne on tämä ja mä tiedän miltä musta nyt tuntuu.

No, tää on nyt toinen päivä sillä alkuperäsellä annoksella ja olo on hyvä. Mun olo on mainio, niin fyysisesti ko psyykkisestiki. Mä en tunne itseäni ja oloani hyväksi jos mä olen voimaton ja unelias, semmonen häiritsee mua, mä en ole semmonen. Kyllä mä osaan ja pystyn antamaan periksi, jos mun olot huononee tän takia. Kyllä mä osaan myöntää virheeni ja palata siihen tupla-annokseen.

Mä tunnen itseni taas vähän paremmin.